Menu

Reklama biura rachunkowego- w co warto zainwestować?

Czerwiec 28, 2016 - Księgowość
Reklama biura rachunkowego- w co warto zainwestować?

Reklama w obecnych czasach jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, pomagającym zdobyć potencjalnych klientów i dzięki temu zaistnieć na rynku. Nie bez znaczenia mówi się, że reklama jest dźwignią handlu.

Rosnąca w ostatnich latach liczba biur rachunkowych powoduje, że musimy bardziej zastanowić się jak wybić się z tłumu i jak dać się poznać nowym klientom. W tym celu warto zainwestować w skuteczna reklamę, która pomoże zwiększyć konkurencyjność biura księgowego , a także zwiększy prestiż dla księgowa Wałbrzych.

Jedną z tańszych metod reklamy jest wykorzystanie różnych szyldów, wizytówek, ulotek, folderów reklamowych. Koszt takiej reklamy waha się w granicach od 800 do 1200 zł netto. Ulotki to koszt około 10 gr netto za sztukę. Istnieje możliwość również zamieszczenia ogłoszenia w prasie lub posłużenie się  nowoczesnymi formami reklamowymi.

 

księgowa Wałbrzych

 

Niewątpliwie najszybciej rozwijającą się w ostatnich latach formą reklamy jest Internet oraz telewizja. Jednak reklama w telewizji to już znacznyw ydatek. 1 minuta reklamy to koszt od 115 000 do 190 000. Własne biuro rachunkowe możemy tez zareklamować wykorzystując stronę internetową. Swoją reklamę mamy możliwość zamieścić także na portalach czy w różnego rodzaju bazach danych. Najlepszym do tego miejsce będzie  portal www.zaufanaksiegowa.pl . Jest on wysoce rozpoznawalny zarówno wśród znacznej liczby księgowych jak  i przedsiębiorców z Polski a ich odsetek ciągle wzrasta. Jedną z przyczyn tego stanu jest fakt, że portal ten oferuje dużą skuteczność za niewygórowaną ceną.  W przeciwieństwie do innych tego typu miejsc gdzie cena często cena  zależna jest od ilości wyświetleń na tym portalu cena to niewielki roczny ryczałt. Dobrym sposobem na zareklamowanie swojego biura jest także wyszukiwarka księgowych. Dzięki wykorzystaniu tych metod, docieramy do szerokiego grona odbiorców i unikniemy sytuacji w której będziemy narzekać na brak zainteresowania biurem rachunkowym.

Warto pamiętać, że niezależnie od rodzaju i sposobu reklamy, jej priorytetowym celem jest wyróżnienie naszej oferty spośród konkurencji i skuteczne dotarcie do wyselekcjonowanego obszaru w rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *